Verzending en Levering
Bezorging van jouw artikel(en) Als je een bestelling bij ons hebt geplaatst gaan wij direct voor jou aan de slag. De door jou bestelde producten zullen verzameld en verzendklaar gemaakt worden. Voordat het pakket verzonden wordt zal deze eerst gecontroleerd worden op de juiste producten. Hierdoor kan je er zeker van zijn dat je altijd de door jouw gewenste producten zult ontvangen. De levertijd Wij streven ernaar om jouw bestellingen binnen 1 á 2 werkdagen te leveren. Nadat jouw bestelling is betaald, gecontroleerd en is goedgekeurd wordt deze direct verzonden. Je krijgt dan een track en trace code waarmee je jouw pakket kunt volgen. Wat is een traceercode? Als de bestelling te groot is voor de brievenbus wordt deze als pakket verzonden. Wanneer jouw pakket aangemeld is bij PostNL dan wordt er een traceercode naar jouw e-mailadres verstuurd. Je kunt met de traceercode de bestelling volgen, zo kan je precies zien waar jouw pakket zich bevindt in het bezorgtraject. Verzendkosten Om de door jou bestelde producten zo snel mogelijk te kunnen leveren werken wij samen met PostNL. Wil je jouw bestelling graag laten versturen? Dit komt voor een binnenlandse standaard verzending op een bijdrage van € 7,25 per pakket. Naar België komt dit op € 11,- (verzekerd tot Euro 500)
Waarom geen gratis verzending?
Dit is vrij eenvoudig. Om pakketten te versturen worden er kosten gemaakt. Het merendeel van de webwinkels die gratis verzending aanbieden rekenen de verzendkosten door middels een opslag op de verkoopprijs van de producten.
Dit vinden wij oneerlijk. Hierdoor worden namelijk de klanten die meerdere producten bestellen gestraft, ze betalen immers bij elk product de opslag aan verzendkosten. Webwinkels die geen verzendkosten berekenen verdienen dus extra op het zogenoemde "gratis verzenden"! Wij houden de kosten graag transparant. International shipping Europe (buitenlandse levering) Not living in The Netherlands? Depending upon the size, we deliver to most countries in Europe. You can select your county at the checkout. For delivery to other counties please contact us. When you place an order we will gather the products for you and deliver them directly to your home or office. Countries Delivery fee Estimated delivery time Germany 2 - 3 days The Netherlands 1 - 2 days The delivery time mentioned above is an estimated time. Please keep in mind that delivery could take a bit longer due: Local holidays Customs handeling in the country of arrival Strikes or other special events in the country of destination Vertraagde levering Anna’s Landelijke Huisje streeft er naar om jouw bestelling binnen 1 á 2 werkdagen te leveren. Helaas kan het soms voorkomen dan een bestelling vertraging oploopt. Als de status van jouw bestelling staat op "verzonden" dan kan je het beste nog enkele werkdagen wachten. Mocht vertraging zich voordoen dan zullen wij ons best doen om dit aan je melden. Als jouw bestelling vertraging heeft opgelopen en je nog geen bericht hierover gehad dan kan je het beste contact opnemen met onze klantenservice via e-mail
info@annaslandelijkehuisje.nl
11..Eigendomsvoorbehoud
1. Anna's Landelijke Huisje blijft eigenaar van alle geleverde producten totdat de klant volledig heeft voldaan aan al zijn betalingsverplichtingen ten aanzien van Anna's Landelijke Huisje op grond van wat voor met Anna's Landelijke Huisje gesloten overeenkomst dan ook, met inbegrip van vorderingen inzake het tekortschieten in de nakoming.
2. Tot die tijd kan Anna's Landelijke Huisje zich beroepen op zijn eigendomsvoorbehoud en de zaken terugnemen.
3. Voordat het eigendom is overgegaan op de klant, mag de klant de producten niet verpanden, verkopen, vervreemden of anderszins bezwaren.
4. Indien Anna's Landelijke Huisje een beroep doet op zijn eigendomsvoorbehoud, geldt de overeenkomst als ontbonden en heeft Anna's Landelijke Huisje het recht om schadevergoeding, gederfde winst en rente te vorderen.
12..Levering
1. Levering vindt plaats zolang de voorraad strekt.
2. Levering vindt plaats via verzenden.
3. Levering van online bestelde producten vindt plaats op het door de klant aangegeven adres.
4. Indien de overeengekomen bedragen niet of niet op tijd worden voldaan, heeft Anna's Landelijke Huisje het recht om zijn verplichtingen op te schorten totdat het overeengekomen deel alsnog is voldaan.
5. Bij te late betaling is er sprake van schuldeisersverzuim, met als gevolg dat de klant een verlate levering niet aan Anna's Landelijke Huisje kan tegenwerpen.
13..Levertijd
1. De door Anna's Landelijke Huisje opgegeven levertijden zijn indicatief en geven de klant bij overschrijding daarvan geen recht op ontbinding of schadevergoeding, tenzij partijen uitdrukkelijk en schriftelijk anders zijn overeengekomen.
2. De levertijd vangt aan op het moment dat de klant het (elektronische) bestelproces volledig heeft afgerond en daarvan een (elektronische bevestiging) heeft gekregen van Anna's Landelijke Huisje.
3. Overschrijding van de opgegeven levertijd geeft de klant geen recht op schadevergoeding en evenmin het recht om de overeenkomst te ontbinden, tenzij Anna's Landelijke Huisje niet binnen 14 dagen na daartoe schriftelijk te zijn aangemaand kan leveren of partijen hierover iets anders hebben afgesproken.
14..Feitelijke levering
De klant dient ervoor zorg te dragen dat de feitelijke levering van de door hem bestelde producten tijdig kan plaatsvinden.
15..Transportkosten
Transportkosten zijn voor rekening van de klant, tenzij partijen hierover iets anders hebben afgesproken.
16..Verpakking en verzending
1. Indien de verpakking van een geleverd product geopend of beschadigd is, dan dient de klant, alvorens het product in ontvangst te nemen, hiervan door de expediteur c.q. bezorger een aantekening op te laten maken, bij gebreke waarvan Anna's Landelijke Huisje niet aansprakelijk kan worden gehouden voor eventuele schade.
2. Indien de klant zelf voor transport van een product zorgdraagt, dient hij eventuele zichtbare beschadigingen aan producten of de verpakking voorafgaand aan het vervoer te melden aan Anna's Landelijke Huisje, bij gebreke waarvan Anna's Landelijke Huisje niet aansprakelijk kan worden gehouden voor eventuele schade.
3. Bij retourneren, duidelijke aanwijzing ( indien met foto) wat de schade/ onvolledigheid is.
17..Garantie
1. De garantie met betrekking tot producten is uitsluitend van toepassing op defecten, veroorzaakt door ondeugdelijk(e) fabricage, constructie of materiaal.
2. De garantie geldt niet in het geval van normale slijtage en van schade ontstaan als gevolg van ongevallen, aangebrachte wijzigingen aan het product, nalatigheid of ondeskundig gebruik door de klant, alsmede wanneer de oorzaak van het defect niet duidelijk kan worden vastgesteld.
3. Het risico van verlies, beschadiging of diefstal van de producten die het voorwerp zijn van een overeenkomst tussen partijen, gaat over op de klant op het moment waarop deze juridisch en/of feitelijk worden geleverd, althans in de macht van de klant komen of van een derde die het product ten behoeve van de klant in ontvangst neemt.
18..Ruilen en retour
1. Ruilen is alleen mogelijk als aan de volgende voorwaarden is voldaan:
• ruilen vindt plaats binnen 7 dagen na aankoop tegen overlegging van de originele factuur, met aangehechte prijslabel, en ongebruikte staat.
• het product wordt teruggestuurd in de originele verpakking c.q. met de nog aangehechte originele (prijs)kaartjes
• het product is nog niet gebruikt
2. Afgeprijsde artikelen, artikelen vanuit de loting, of bieding, en sale producten kunnen niet worden geruild.
3. Eventuele waardevermindering van het product door bijvoorbeeld schade, kunnen wij bij je in rekening brengen. Ruilen kan helaas niet. Je zult een nieuwe bestelling moeten plaatsen.
19..Vrijwaring
De klant vrijwaart Anna's Landelijke Huisje tegen alle aanspraken van derden die verband houden met de door Anna's Landelijke Huisje geleverde producten en/of diensten.
20..Klachten
1. De klant dient een door Anna's Landelijke Huisje geleverd product of verleende dienst zo spoedig mogelijk te onderzoeken op eventuele tekortkomingen.
2. Beantwoordt een geleverd product of verleende dienst niet aan hetgeen de klant redelijkerwijs van de overeenkomst mocht verwachten, dan dient de klant Anna's Landelijke Huisje daarvan zo spoedig mogelijk, doch in ieder geval binnen 1 dag na constatering van de tekortkomingen, op de hoogte te stellen.
3. Consumenten dienen Anna's Landelijke Huisje uiterlijk binnen 1 dag na constatering van de tekortkomingen hiervan op de hoogte te stellen.
4. De klant geeft daarbij een zo gedetailleerd mogelijke omschrijving van de tekort-koming ( bijvoorbeeld een foto) , zodat Anna's Landelijke Huisje in staat is hierop adequaat te reageren.
5. De klant dient aan te tonen dat de klacht betrekking heeft op een overeenkomst tussen partijen.
21..Ingebrekestelling
1. De klant dient ingebrekestellingen schriftelijk kenbaar te maken aan Anna's Landelijke Huisje via email naar: info@annaslandelijkehuisje.nl
2. Het is de verantwoordelijkheid van de klant dat een ingebrekestelling Anna's Landelijke Huisje ook daadwerkelijk (tijdig) bereikt.
Opgesteld op 09 april 2021 door Anna’s Landelijke Huisje te Helmond.
https://www.AnnasLandelijkeHuisje.nl
This website is copyright protected. © Copyright 2021 Anna’s Landelijke Huisje.